دندانپزشک Secrets

Wiki Article

به همین دلیل عمومیت این روش بسیار کمتر است. ایمپلنت دندان توسط استخوان فک پشتیبانی می‌شود و بر روی دندانهای طبیعی تأثیر منفی نمی‌گذارد.

اگر دچار درد یا حساسیت غیر معمول شدید، در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه نمایید.

اگر میخواهید بدانید ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد باید بگوییم که مراحل ایمپلنت دندان به ترتیب مستلزم طی کردن مراحل زیر است:

روش های دیگری نیز برای انجام ایمپلنت‌های دندان‌ها وجود دارند که عبارتند از ایمپلنت زیگوماتیک، فوری، مینی و ایمپلنت میکرو.

در این پروسه وضعیت لثه جراحی شده، سلامت دندان، عدم وجود عفونت و استخوان فک مورد بررسی قرار میگیرد.

لمینت دندان روشی است که برای زیباسازی دندان‌ها استفاده می‌شود. در این روش نواقص ظاهری دندان‌ها مثل شکستگی یا لب‌پرشدگی ترمیم می‌شوند. خوشبختانه با وجود لمینت دندانی دیگر داشتن لبخندی زیبا و جذاب، یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست.

ایمپلنت‌های دندانی قطعاتی از جنس آلیاژهای آلومینیومی محکمی هستند که جایگزین دندان‌های طبیعی از دست رفته شده و ظاهری طبیعی به آن می‌دهند. ایمپلنت یک نوع جراحی دهان و دندان بوده و برای پشتیبانی از انواع پروتزهای دندان مانند تاج، پل و روکش دندان استفاده می شود.

اما کاشت ایمپلنت، هم از آسیب به دندان‌های مجاور ممانعت می‌کند و هم وجود here فیکسچر در استخوان فک، پدیده تحلیل استخوان فک را به میزان چشمگیری کاهش می‌کند.

دلیل سیاه شدن لثه بعد از ایمپلنت و هر آنچه باید درباره آن بدانید.

به دلیل حساسیت بالا و هزینه بر بودن لمینت دندان، مهم است دندانپزشکی که تحت عنوان بهترین دکتر لمینت در تهران انتخاب می کنید تجربه و مهارت کافی در زمینه دندانپزشکی زیبایی را داشته و از خصوصیات زیر برخوردار باشد:

برای طی شدن دوران بهبود پس از کاشت ایمپلنت، دندان‌پزشکان از پروتز موقت و بریج موقت دندان یا فلیپر برای پر کردن جای دندان استفاده می‌کنند.

لمینت سرک تنها از یک رنگ سرامیک ساخته می‌شود، بنابراین ظاهر آن چندان طبیعی نیست. به مرور زمان روی لمینت سرک لکه‌های ایجاد می‌شود که باعث طبیعی‌ترشدن ظاهر آن می‌شود.

کلیه حقوق این وب سایت نزد مطب دندانپزشکی غرب تهران محفوظ می باشد

لمینت بر پایه آلومینیا که درخشش فوق‌العاده زیبا، استحکام بالا و سایه‌های رنگ‌های متنوعی دارند.

Report this wiki page